IT L2 Support Specialist


 

$ads={1}

IT je mezinárodní tým, který poskytuje podporu všem pobočkám, které jsou součástí Rohlík group. Pracujeme v Praze, ale jde pouze o fyzické umístění, z abstraktního pohledu poskytujeme podporu všem a neustále.

Co budete dělat / Your responsibilities

L2 specialista pomáhá vývojářům, aby mohli poskytovat L3 podporu rychleji a efektivněji. Jinými slovy, jde o pomoc oběma stranám: L3 podpoře a uživatelům systémů v rámci společnosti. Hlavním cílem je komunikovat s tím, kdo problém nahlásil (prostřednictvím JIRA, Slack nebo telefonicky) a zajistit vyřešení problému (změnou nastavení nebo poučením reportéra o správném procesu, nebo jeho eskalací na příslušné oddělení).
  • Budete krokem mezi vývojáři (podpora 3. úrovně) a zbytkem společnosti (reportéry problémů/požadavků)
  • Správa požadavků pomocí helpdeskového systému JIRA
  • Tvorba a údržba aktuální dokumentace
  • Příjem, komunikace a administrace procesu IT podpory
  • Vylepšování a navrhování vylepšení fungování jednotlivých systémů
  • Hloubková znalost procesů a systémů používaných v Rohliku

Co máte za sebou / Your experience

  • Schopnost komunikovat složité technické problémy v rámci týmu, nadřízeným a uživatelům systému
  • Dobrá angličtina je plus, ale bez angličtiny se neobejdete
  • Proaktivnost se schopností hledat potenciální řešení
  • Znalost základů SQL
  • Ochota růst a rozvíjet odborné znalosti (zajímat se o to, „jak systém funguje“)
  • Týmová práce a spolupráce
  • Schopnost rozhodovat se a prosazovat řešení
  • Znalost softwaru JIRA výhodou
  • Schopnost sám si zorganizovat práci a znalost zásad time-managementu
  • Zájem o IT nebo vzdělání v IT výhodou

O Rohlíku

Rohlík je evropská jednička v online prodeji potravin.
Naše skvělé služby už znají zákazníci v ČR, Maďarsku, Rakousku a Německu. A brzy se podíváme ještě dál.
Hodíme se k sobě?
IT

Co nabízíme

Osobní růst
Smysluplná práce
Svoboda v práci
Férová odměna
Vzájemné uznání
Sportovní výzvy
Je to pro tebe to pravé ořechové?

Hodíme se k sobě?

Měnit nákupní zvyklosti a zlepšovat zákazníkům život je těžký oříšek. Takový úkol není pro každého. Je to náročné a i život u nás umí být náročný.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال