$ads={1}
IT je mezinárodní tým, který poskytuje podporu všem pobočkám, které jsou součástí Rohlík group. Pracujeme v Praze, ale jde pouze o fyzické umístění, z abstraktního pohledu poskytujeme podporu všem a neustále.
Co budete
dělat
/ Your
responsibilities
Co budete
dělat
/ Your
responsibilities
L2 specialista pomáhá vývojářům, aby mohli poskytovat L3 podporu rychleji a efektivněji. Jinými slovy, jde o pomoc oběma stranám: L3 podpoře a uživatelům systémů v rámci společnosti. Hlavním cílem je komunikovat s tím, kdo problém nahlásil (prostřednictvím JIRA, Slack nebo telefonicky) a zajistit vyřešení problému (změnou nastavení nebo poučením reportéra o správném procesu, nebo jeho eskalací na příslušné oddělení).
- Budete krokem mezi vývojáři (podpora 3. úrovně) a zbytkem společnosti (reportéry problémů/požadavků)
- Správa požadavků pomocí helpdeskového systému JIRA
- Tvorba a údržba aktuální dokumentace
- Příjem, komunikace a administrace procesu IT podpory
- Vylepšování a navrhování vylepšení fungování jednotlivých systémů
- Hloubková znalost procesů a systémů používaných v Rohliku
Co máte
za sebou
/
Your
experience
Co máte
za sebou
/
Your
experience
- Schopnost komunikovat složité technické problémy v rámci týmu, nadřízeným a uživatelům systému
- Dobrá angličtina je plus, ale bez angličtiny se neobejdete
- Proaktivnost se schopností hledat potenciální řešení
- Znalost základů SQL
- Ochota růst a rozvíjet odborné znalosti (zajímat se o to, „jak systém funguje“)
- Týmová práce a spolupráce
- Schopnost rozhodovat se a prosazovat řešení
- Znalost softwaru JIRA výhodou
- Schopnost sám si zorganizovat práci a znalost zásad time-managementu
- Zájem o IT nebo vzdělání v IT výhodou
O
Rohlíku
O
Rohlíku
Rohlík je evropská jednička v online prodeji potravin.
Naše skvělé služby už znají zákazníci v ČR, Maďarsku, Rakousku a Německu. A brzy se podíváme ještě dál.
Hodíme se k sobě?
IT
Co
nabízíme
Co
nabízíme
Osobní růst
Smysluplná práce
Svoboda v práci
Férová odměna
Vzájemné uznání
Sportovní výzvy
Je to pro tebe to pravé ořechové?
Hodíme se
k sobě?
Hodíme se
k sobě?
Měnit nákupní zvyklosti a zlepšovat zákazníkům život je těžký oříšek. Takový úkol není pro každého. Je to náročné a i život u nás umí být náročný.