Office Coordinator


 

Office Coordinator:

Chcete být součástí mezinárodní personálně poradenské společnosti? Máte zájem organizovat naši pražskou kancelář a být klíčovou osobou pro interakci s našimi kolegy, klienty a partnery? Pokud hledáte výzvu, nabízíme vám zajímavou pracovní příležitost jako Office Coordinator v Hays!


$ads={1}

O nás:

Jsme mezinárodní personálně poradenská společnost se zastoupením v 33 zemích po celém světě a dlouholetou historií v České republice. Poskytujeme specializované náborové služby pro celou řadu odvětví. Zabýváme se nejen náborem středního a top managementu, ale také executive searchem, platovými průzkumy, IT contractingem, dočasným zaměstnáváním a jinými službami na míru dle potřeb našich klientů. Nábor řešíme po celé České republice i na Slovensku. Pro naši firmu je každý kolega velmi důležitý, proto věnujeme hodně času školení a rozvoji našich zaměstnanců. V České republice působíme v kancelářích v Praze a v Brně.


Náplň práce:

Budete zodpovědní za každodenní chod kanceláře Hays Prague, poskytovat plnou provozní podporu: rezervace schůzek a služebních cest, správa našeho vozového parku, onboarding a offboarding zaměstnanců, schvalování faktur, asistenci našim zaměstnancům s ad hoc záležitostmi. Office Coordinátor je také zodpovědný za řízení svěřeného týmu recepce. Budete hlavním kontaktní osobou pro naše dodavatele i místní facility manažery. Budete také zodpovědní za plánování a organizaci interních akcí, jako jsou teambuildingy, výroční konference, vánoční večírky atd. Budete se podílet na přestěhování naší Pražské kanceláře.


Koho hledáme:

Úspěšný kandidát má zkušenosti buď s vedením kanceláře nebo projektovým řízením a má vynikající dovednosti v organizaci. Aktivní znalost angličtiny a češtiny je nutností, protože budete denně komunikovat se zaměstnanci Hays, dodavateli a IT podporou. Hledáme člověka, který je přirozený organizátor a má rád práci v dynamickém prostředí. Hledáme člověka, který sdílí stejné hodnoty jako my a touží pracovat s lidmi.


Nabízíme:

  • 25 dní dovolené
  • Sick Days
  • Flexibilní rozvržení pracovní doby
  • Po zaučení 1 den v týdnu Home Office
  • Čerstvé ovoce v kanceláři
  • Stravenky
  • Ohodnocení s bonusovou složkou
  • Prostor pro osobní a karierní rozvoj
  • Jazykové kurzy
  • Multisport kartu

Typ úvazku

Full-time

Lokalita

Praha, hlavní mesto

Obor

Office Support

Ref:

5285

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال